Ring oss 08-669 02 35

Service och support

Service och support sedan 1997

Förutom en modern maskinpark, har vi också maskinella verkstäder med hög kvalitet och ett brett utbud av reservdelar. Genom åren har vi byggt upp goda kundrelationer, samlat på oss lång erfarenhet och lärt oss det allra mesta om service och reparation av maskiner. Vi gör årligen stora investeringar i vår service och support. I vår utrustning, vår kunskap och framförallt i dig som kund.

service & support

Du är alltid välkommen att lämna in din maskin för service och reparation. Oavsett om du har ett akut ärende, en fråga om verktyg eller behöver boka tid för service kan du alltid slå en signal eller komma förbi vår verkstad på Södermalm eller i Birkastan. Vi har också ett stort utbud av reservdelar att hyra och köpa, och är det något vi inte har på lager är det aldrig långt bort.

Kort väntetid och nästan dygnet-runt-service

Ibland får saker och ting helt enkelt inte stå still. Byggen måste fortsätta byggas och renoveringar behöver bli klara. Därför servar vi och byter ut maskiner även efter kontorstid. Tillsammans med dig som kund kommer vi överens om ett upplägg där någon av oss på PSB nästan alltid är tillgänglig – som en jour du kan ringa dygnet runt.

Garanti på reparationer och åtaganden

Vi reparerar främst på plats i vår verkstad men även ute hos dig som kund. Med ett stort utbud av reservdelar kan vi laga de allra flesta maskiner – stora som små, gamla som nya. Vi har garantiåtaganden för alla våra kunder och vi utför garantireparation för flera märken. Men oavsett om du hyrt din maskin hos PSB eller inte, är du alltid välkommen att lämna in den på service hos oss. Vi tar emot alla maskiner vi har reservdelar till, och om vi inte har rätt delar för just era maskiner hjälper vi er vidare.

Slå en signal eller fyll i formuläret nedan så hör vi av oss så snart vi kan.

Ring oss på